Saturday, March 26, 2011

Τι ανασφάλειες έχουν οι διάσημες του Holywood?

Κάθε μια από αυτές τις προσωπικότητες, συχνά κατακλύζουν καταλόγους με τις πιο όμορφες γυναίκες στον κόσμο και άλλες εξίσου-κύρους καταλόγους ομορφιάς. Ακόμα κι αν οι φαν τους τις παρομοιάζουν με πραγματικές θεές,
αυτές δε παύει να είναι γυναίκες. Το να είσαι γυναίκα σημαίνει πως θα έχεις τις ανασφάλειές σου. Μερικές, μάλιστα, ξεφεύγουν τελείως και θεωρούν πως δεν αισθάνονται καθόλου σέξι













  •  Angelina Jolie


Βρίσκεται πολύ συχνά στον κατάλογο των πιο όμορφων υπάρξεων στον κόσμο. Ωστόσο, ακόμη και αν οι περισσότεροι αν όχι όλοι θεωρούν τα χείλη της πολύ σέξι και μάλιστα το σήμα κατατεθέν της, η ίδια τα θεωρεί ως το λιγότερο σέξι μέρος του σώματός της!
 

"Ξέρω ότι άλλες γυναίκες θα σκότωναν για τα χείλη μου, αλλά νιώθω σαν να κατακλύζουν το πρόσωπό μου", λέει η ίδια.
  • Vanessa Hudgens



Η ηθοποιός - τραγουδίστρια Vanessa Hudgens έχει και αυτή επίσης ορισμένες ανασφάλιες. Η 22χρονη σταρ λέει πως το λιγότερο σέξι μέρος του σώματός της είναι τα πόδια της:


"Μεγάλωσα χορεύοντας συνέχεια, έτσι απέκτησα πολύ μυώδη πόδια", δήλωσε η Vanessa Hudgens το 2010. "Όταν χορεύεις συνέχεια και πολύ γίνεσαι πολύ μυώδης. Κάτι που τότε δεν εκτιμούσα, αλλά τώρα έχω μάθει να το αγαπώ."
  • Jessica Alba



Η J.Alba, σε συνέντευξή της το Νοέμβριο του 2010 στο GQ, ομολόγησε ότι μετά την εγκυμοσύνη μισούσε το σώμα της και ιδιαίτερα το στήθος της.
"Το στήθος μου είναι πεσμένο, έχω κυτταρίτιδα, οι γοφοί  μου έχουν μεγαλώσει", είπε προσθέτοντας ότι "κάθε ηθοποιός εκεί έξω είναι πιο όμορφη από μένα ".
  • Uma Thurman




Κάτι που αρέσει πολύ επάνω στην στους περισσότερους είναι τα απίστευτα μακριά πόδια της. Η ίδια όμως, έχει άλλη άποψη επάνω στο θέμα, θεωρεί τα πόδια της το πιο άσχημο μέρος του σώματός της, ειδικά όταν συνδυάζεται με το ύψος της:


"Ήμουν πάντα ανασφαλής σωματικά - μεγάλα πόδια, πάρα πολύ ψηλή", λέει η Uma Therman

  • Jennifer Aniston

H Jennifer Aniston έχει ένα καταπληκτικό σώμα για μια γυναίκα στα 40 της. Ωστόσο, η μεγαλύτερη ανασφάλεια της είναι ο πωπός της. Η ηθοποιός λέει ότι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση της στο γυμναστήριο:


"Το στομάχι μου δεν είναι τόσο μεγάλη πρόκληση- ο πωπός μου είναι η μεγαλύτερή μου πρόσκληση, "είπε η Jennifer Aniston στο Allure.



http://typografikos.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...