Thursday, March 31, 2011

Robert Pattinson: "Θέλω να κάνω οικογένεια με δύο ή τρία παιδιά"

Πώς φαντάζεται το μέλλον του.....


Μπορεί ο Robert Pattinson να έγινε διάσημος ως ο βρικόλακας Edward Cullen του «Λυκόφωτος» όμως φαίνεται πως ανυπομονεί να τελειώσει το κινηματογραφικό saga. Σε τελευταία του συνέντευξη στο ιταλικό περιοδικό Style μίλησε για τις σχέσεις και την καριέρα του αλλά και την φημολογούμενη σύντροφό του, Κρίστεν Στιούαρτ.

Για την καριέρα του: «Σε κάποια φάση είπα ‘θα είμαι επαγγελματίας ηθοποιός, θα αναζητώ τις ρίζες των χαρακτήρων, θα κάνω κάτι αληθινό από αυτή τη δουλειά’. Αυτό θα μου επιτρέψει να ζήσω τη ζωή που θέλω, να ασχολούμαι με το περιβάλλον και να είμαι πολίτης του κόσμου. Η φήμη δεν είναι πλεονέκτημα, συχνά περιπλέκει τα πράγματα. Προσπαθώ να μην πέφτω στην παγίδα των πολυτελών ξενοδοχείων, των πτήσεων σε πρώτη θέση και των σχεδιαστών που σου στέλνουν τόνους από ρούχα».

Για την προσωπική του ζωή: «Ποτέ δεν έχω μιλήσει για τα φλερτ μου, δεν είμαι άντρας των σύντομων ερωτικών δεσμών. Δεν μιλάω για τις σχέσεις μου με γυναίκες φίλες μου, για να μην αναφερθώ και στη σχέση μου με την Κρίστεν Στιούαρτ, μία ηθοποιός την οποία θαυμάζω γιατί είναι ένα αληθινό άτομο και αληθινή ηθοποιός. Η χημεία που είχα μαζί της με βοήθησε στο ρόλο μου στο ‘Λυκόφως’».

Για το πώς φαντάζεται το μέλλον του: «Δεν με ενδιαφέρουν οι επιφανειακές σχέσεις, έχω την ανάγκη να γνωρίσω τους ανθρώπους. Δεν κάνω υπαρξιστική δήλωση τώρα. Απλά, θέλω μία οικογένεια, με δύο ή τρία παιδιά».



stylista.gr

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...