Tuesday, May 24, 2011

Κάννες 2011: Τρεις άγνωστοι, προσεχώς διάσημοι!

Οι junior ηθοποιοί δίπλα στον Johnny Depp, τον Brad Pitt και τον Sean Penn...


Jessica Chastain

Ποια είναι η κοκκινομάλλα με την κίτρινη Zac Posen τουαλέτα που περπάτησε στο κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ Καννών, κρατώντας από το χέρι τον Brad Pitt και τον Sean Penn; Η Jessica Chastain πρωταγωνίστησε μαζί με τους δύο ηθοποιούς στην νέα ταινία του Terrence Malic «The Tree of Life», κάνοντας τους κριτικούς να εναποθέσουν επάνω της τις ελπίδες για ένα ανερχόμενο γυναικείο ταλέντο στο χώρο του σινεμά. Είναι 30 ετών, αλλά δεν το παραδέχεται, γιατί όπως λέει «όσο λιγότερα γνωρίζει ο κόσμος για μένα, τόσο το καλύτερο».

«Ο Terrence Malick είναι ένας από τους μεγαλύτερους δασκάλους της ζωής μου. Μου έλεγε: "το να υλοποιήσεις κάτι δεν είναι ποτέ τόσο ενδιαφέρον, όσο το να συλλάβεις το ατύχημα"», λέει. «Η οικογένειά μου είναι από την εργατική τάξη. Είμαι η μόνη που τελείωσε το πανεπιστήμιο. Το γεγονός ότι έχω έξι ταινίες στα σκαριά, με τρομάζει. Πώς θα αλλάξει η ζωή μου και της οικογένειάς μου;». Προσεχώς θα συμπρωταγωνιστήσει με την Helen Mirren και τον Al Pacino σε δύο διαφορετικές παραγωγές. Ως προς την προσωπική της ζωή, το μόνο που αποκαλύπτει είναι ότι ο αδερφός της, Will, είναι στρατιώτης στο Ιράκ. "Θέλω να είμαι κοντά του και να τον βοηθήσω, αλλά δεν μπορώ. Δεν θέλω να σκέφτομαι ότι είναι σε κίνδυνο. Δεν θα μπορούσα να επισκεντρωθώ σε τίποτα, θα με κυρίευε ο φόβος".

Astrid Berges-Frisbey

Η Astrid Berges-Frisbey υποδύεται την γοργόνα στην τέταρτη ταινία «Οι Πειρατές της Καραϊβικής: Σε άγνωστα νερά», δίπλα στον Johnny Depp, την Penelope Cruz και τον Jeffrey Rush. Πρόκειται για την πρώτη αγγλόφωνη ταινία της και είναι blockbuster. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του 64ου Φεστιβάλ Καννών, βραβεύτηκε από τον Robert De Niro και τη Chopard με το «Trophee Chopard» που δίνεται κάθε χρόνο σε ανερχόμενα και πολλά υποσχόμενα ταλέντα.

Η 24χρονη ηθοποιός γεννήθηκε στην Ισπανία και μιλά ισπανικά και γαλλικά, ενώ μέχρι στιγμής έχει αποδείξει το υποκριτικό της ταλέντο σε γαλλόφωνες παραγωγές. Έκανε το ντεμπούτο της στην οθόνη με την ταινία The Sea Wall (2007), μια προσαρμογή της νουβέλας της Marguerite Duras με τίτλο Un barrage contre le pacifique, στην οποία πρωταγωνίστησε στο πλευρό ηθοποιών όπως ο Gaspar Ulliel και η  Isabelle Huppert. Στη συνέχεια, διακρίθηκε στην κωμωδία The First Star (La Première Etoile) (2009) – που κερδισε το Grand Prix της Επιτροπής και το Βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ της Alpe d’Huez το  2009 – και σε τηλεοπτικές παραγωγές εποχής. Το 2011 με τον ρόλο της στην ταινία The Well-Digger’s Daughter (La Fille du Puisatier) τράβηξε την προσοχή στις Ηνωμένες Πολιτείες. Οταν είδε φωτογραφίες της νεαρής γυναίκας σε ενα περιοδικό ο Rob Marshall την επέλεξε να παίξει τον ρόλο της σειρήνας που καλείται να αποπλανήσει τον Johnny Depp.
«Θυμάμαι μία μέρα όταν ήμουν στη Χαβάη για περίπου μία εβδομάδα και είδα τον Jeffrey και τον Johnny και τον Kevin McNally. Νομίζω ότι ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα τρεις ηθοποιούς να περνούν τόσο καλά, να αγαπούν και να απολαμβάνουν τους ρόλους τους. Για μία νέα ηθοποιό, όπως εγώ, είναι σαν όνειρο».

Henry Hopper

O Henry Hopper ασχολήθηκε με την υποκριτική για να μείνει μακριά από τους μπελάδες. «Όταν ήμουν 11 ετών, ήθελα να γίνω κιθαρίστας της rock ’n’ roll και αγόρασα μία κιθάρα για να παίζω μουσική. Όμως, έμπλεκα σε μπελάδες. Οι γονείς μου μού μίλησαν και πίστευαν ότι η υποκριτική θα με βοηθήσει να γίνω πιο υπεύθυνος», έχει δηλώσει ο 20χρονος Henry Hopper, γιος του σπουδαίου Dennis Hopper που έφυγε από τη ζωή πριν μερικούς μήνες μετά από μάχη με τον καρκίνο. Σύντομα ο Henry βρέθηκε να σπουδάζει στη σχολή Lee Strasberg Actors Studio –η καριέρα του όμως δεν ξεκίνησε αμέσως.

«Δεν ήθελα να αρπάξω το πρώτο πράγμα που θα εμφανιζόταν. Δεν ήμουν καν σίγουρος ότι ήμουν κατάλληλος για ηθοποιός. Ο μπαμπάς μου έλεγε ότι θα το καταλάβω όταν ο σωστός ρόλος φτάσει». Ο σωστός ρόλος ήρθε με την ταινία του Gus Van Sant «Restless», στην οποία πρωταγωνιστεί δίπλα στη Mia Wasikowska. H ταινία διαγωνίζεται στο Φεστιβάλ Καννών, στην κατηγορία "Ένα Κάποιο Βλέμμα", στην οποία Πρόεδρος είναι ο Emir Kusturica.
«Όταν βγήκε το πρώτο cd της ταινίας το πήγα στον πατέρα μου να το δει. Το είδαμε τέσσερις φορές. Χάρηκα πολύ που το είδε πριν πεθάνει. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει κάτι δικό του στην ταινία. Κάτι δικό του, βγήκε μέσα από μένα και είναι τώρα στην οθόνη».



stylista.gr


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...