Saturday, May 28, 2011

Johnny Depp: Μιλάει στο περιοδικό Downtown «Το μεγαλύτερο επίτευγμά μου είναι η σύντροφος και τα παιδιά μου»

Johnny Depp: Μιλάει στο περιοδικό Downtown

«Το μεγαλύτερο επίτευγμά μου είναι.....
η σύντροφος και τα παιδιά μου»



Βάζοντας τρικλοποδιά στις προσμονές και τις προσδοκίες μας, αυτός ο τύπος πάντα μας άφηνε με το στόμα ανοιχτό. Έχει συλληφθεί για ξυλοδαρμό paparazzi στο Λονδίνο, ο River Phoenix ξεψύχησε από υπερβολική δόση ναρκωτικών έξω από το «Τhe Viper Room» (το μπαρ που ανήκε στον Depp στο Los Angeles) και οι ξενοδόχοι σε όλη την υφήλιο έτρεμαν στην ιδέα ότι θα μείνει σε δωμάτιό τους γιατί συνήθως τα κατέστρεφε. Το οργισμένο νιάτο άρχισε να ηρεμεί όταν στο πλευρό του βρέθηκε η Vanessa Paradis. Σήμερα ο Johnny Depp είναι αφοσιωμένος σύντροφος, πατέρας δύο παιδιών και ο πιο ροκ πειρατής, που στην παρακάτω συνέντευξη δίνει τα πολυτιμότερα μαθήματα ζωής. Ακούστε τον...


Οι ταινίες σου φέρνουν πλέον εκατομμύρια δολάρια στα ταμεία και ο κόσμος σε αποθεώνει. Πόσο προνομιούχος νιώθεις τελικά;
Είμαι εξαιρετικά προνομιούχος και δεν πρόκειται να δαγκώσω το χέρι που με ταΐζει. Μου αρέσει η δουλειά μου, αλλά όχι τα παρελκόμενά της – λόγου χάρη, δεν θα ήθελα ποτέ μου να καταντήσω ένα προϊόν. Φυσικά και θέλω οι ταινίες μου να έχουν επιτυχία, απλώς δεν θέλω καν να σκέφτομαι το ενδεχόμενο αυτό. Δεν με απασχολεί επίσης καθόλου το ποιος ηθοποιός είναι hot αυτήν τη στιγμή, ποιος συνάδελφός μου βγάζει τα πιο πολλά χρήματα και ποιος πηδάει ποια. Μου είναι παντελώς αδιάφορο και θέλω να παραμείνω έξω από αυτό το παιχνίδι όσο το δυνατόν περισσότερο.

Πριν γίνεις πατέρας, πληρούσες όλες τις προδιαγραφές του κακού παιδιού: αλκοόλ και ναρκωτικά, εγκατάλειψη του σχολείου και ροκ φιλοδοξίες, συνεχείς συλλήψεις από την αστυνομία. Τι έγινε και άλλαξες εντελώς πορεία;
Ξύπνησα ένα πρωινό και έβαλα στον εαυτό μου ένα δίλημμα: «Θάνατος ή πάνες;». (γελάει) Θα μπορούσα να μιμηθώ το είδωλό μου, τον James Dean, και να πεθάνω νέος ή να κάνω μια εξέγερση εναντίον του εαυτού μου, να γίνω επαναστάτης με αιτία: να νοικοκυρευτώ, να φροντίζω τον κήπο, να αλλάζω τις πάνες των παιδιών μου. Η αλήθεια είναι πως όλα όσα έκανα μέχρι τις 27 Μαΐου του 1999 ήταν μια χίμαιρα, ζούσα χωρίς να ζω. Η κόρη μου, η γέννηση της κόρης μου, μου έδωσε ζωή. Ήταν σαν να ξαναγεννήθηκα.


Για ποιο λόγο δεν έχετε παντρευτεί με τη Vanessa όλα αυτά τα χρόνια;
Δεν υπάρχει λόγος. Όπως είχε πει και ένας από τους προέδρους των Hνωμένων Πολιτειών, «Aν κάτι δεν σπάσει, μην προσπαθήσεις να το φτιάξεις». Δεν έχουμε κάνει μεγαλόστομους δημόσιους όρκους. Δεν είναι απαραίτητο για μας.


Ποια είναι η μεγαλύτερή σου ευχαρίστηση αυτό τον καιρό;
Όπως εδώ και πολλά χρόνια, η μεγαλύτερη ευχαρίστησή μου είναι να παίζω με τα παιδιά μου. O Jack είναι ένα πανέξυπνο αγόρι και του αρέσει να παίζει με τον μπαμπά του. H Lily Rose έχει εμμονή με τις Barbie της και έτσι αναγκάζομαι να εφευρίσκω ιστορίες και να κατασκευάζω φωνές δοκιμάζοντας διαφορετικές προφορές κάθε φορά. Μερικές φορές νιώθω πως η Lily με κοιτάζει και αναρωτιέται μήπως ο μπαμπάς της είναι ένας χαζοχαρούμενος ηλίθιος.


Ποιο θεωρείς πως είναι το μεγαλύτερο επίτευγμα της ζωής σου μέχρι σήμερα;
Aν μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε τη συνάντηση με τη Vanessa «επίτευγμα», τότε είναι σίγουρα αυτό. Ήρθε ακριβώς την κατάλληλη στιγμή, ήμασταν και οι δύο έτοιμοι να κάνουμε οικογένεια και μου χάρισε δύο υπέροχα παιδιά. Eίδα τη Vanessa στην άκρη ενός δωματίου – στην πραγματικότητα είδα μόνο την πλάτη της. Aμέσως σκέφτηκα πως αυτή είναι η γυναίκα της ζωής μου. Έχουν περάσει δεκατρία χρόνια, αλλά πραγματικά δεν είχα ιδέα τότε πόσο σπουδαία ήταν ως άνθρωπος και πόσο υπέροχη μητέρα θα γινόταν.


Πιστεύεις πως είσαι πρότυπο για τους νέους ηθοποιούς και τη νεολαία γενικά;
Eλπίζω πως όχι. Έχω πολλά ελαττώματα για να πιστεύω πως είμαι πρότυπο για οποιονδήποτε.

Διάβασε περισσότερα στο Downtown που κυκλοφορεί.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...